XELA ARIAS CASTAÑO 9. MÍRATE

 


O noveno cartel está baseado no poema de Xela Na xanela desde abril así como nas diferentes veces que Xela fai referencia a diferentes animais e árbores ao longo dos seus versos. É unha recompilacn de todas esas árbores, animais e ventás e xanelas ás que Xela fai referencia. Este cartel está traballado polos nenos e nenas de 6º de Educacn Infantil a través dun pequeno proxecto de fotografía no que se traballaron entre outros aspectos os diferentes planos.

 

Para iso, saímos á rúa a fotografar ventás que atopábamos polos arredores do centro escolar.

 

Este cartel está feito polos nenos e nenas de Educacn Infantil, e as diferentes actividades que a continuacn se desenvolven están deseñadas para realizar nesta mesma etapa no Primeiro ciclo.

 

ACTIVIDADES:

 

DE INICIACIÓN E MOTIVACIÓN:

 

Lemos o poema no que está baseado o cartel: Na xanela desde abril, onde fai referencia a estacn da primavera, a animais como a cigarra e a conxunto de árbores como a alameda. Investigaremos nos diferentes poemas de Xela como nomea a moitos animais e a diferentes árbores moitísimas veces ao longo dos seus libros e poemas. A raíz desa pesquisa, investigaremos tamén sobre a plantacn na época da primavera e a raíz diso traballaremos as seguintes actividades.

 

DE DESARROLLO:

 

Papiroflexia. Utilizaremos a técnica de origami para a realizacn de diferentes animais con papel , animais que previamente buscaremos nos diferentes poemas de Xela, moi frecuentes neles xa que aborda na maioría o mundo animal. A papiroflexia axuda ao desenvolvemento da coordinacn óculo-manual, a motricidade fina, habilidades espaciais e sobre todo a concentracn mental.

 

Creacn dun horto escolar. Débese primeiramente buscar onde se pode facer, por exemplo nunha zona específica que ta o centro para plantacións ou poder ser un horto pequeno en maceta nunha zona soleada do centro o por aulas. O que si que temos que ter claro é que debemos plantar alimentos fáciles de utilizar e de plantacn en primavera como a pataca, tomates ou cenorias.  Dependendo  das  características  do  terreo,  debemos  preguntarnos

¿que se quere plantar ? (si o horto é interior ou exterior)¿ que materias necesitamos ? ¿como plantar ? Os alumnos desta forma, tamén aprenderán sobre   os   beneficios   que   aportan   os   alimentos   que   cultivaron   e   que


posteriormente se comerán. Ademais os alumnos e alumnas aprenderán a traballar en grupo na toma de decisións sobre a reparticn de tarefas e adquirir responsabilidades á hora do rego etc.

 

Creacn de ambientadores aromáticos. No noso horto, aparte da plantacn de alimentos fáciles de cultivar, plantaremos tamén diferentes herbas aromáticas como romeiro ou lavanda. Unha vez medradas estas, as introduciremos en saquiños que coseremos s previamente e os poñeremos á venta e axudaremos ao alumando máis maior do centro na súa excursn ou festa de final de curso.

 

DE CONSOLIDACIÓN:

 

Proxecto fotográfico. A través da fotografía iremos vendo e fotografando o proceso de crecementos das plantas. Unha vez medradas, coas fotografías e o programa gratuíto « WINDOWS MOVIE MAKER » crearemos unha película engadindo música e efectos visuais todo accesible e gratuíto con esta ferramenta informática .

 

 

 

 

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

XOGA COAS MANCIÑAS

Mariña e Manuel representaron ao CEIP A LOMBA no "Rosalía sempre viva"

RECOPILACIÓN DE REFRÁNS